Max Payne 2: The Fall of Max Payne

17. srpen 2003 09:33 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

I když byl první díl Max Paynea hodně moc odkládanou hrou, zklamal jen málokoho, jinak triviální příběh podal velmi působivě a hlavně matrixovské zpomalovačky dokázal využít a prezentovat vskutku mistrně. Pokračování tak bylo jen otázkou času (na PC, PS2 a Xbox se ostatně hry prodalo kolem 3,5 milionu kusů) a to času oproti jedničce daleko kratšího, protože Max Payne 2: The Fall of Max Payne má vyjít už letos na podzim/Vánoce, tedy rok a něco po oznámení! Zatímco první díl dělali Remedy Entertainment takřka v garáži, tentokrát je produkce daleko bohatší, v prostorách Rockstar Games mají motion-capture zařízení, zvukové studio, plus mohou vylézt na ulici a pořizovat si kolik chtějí záběrů New Yorku pro pozdější zpracování. A dále už jsou samozřejmě sami zkušenější, základ enginu mají hotov z minula atd., to jen k tomu kratšímu vývojovému cyklu, aby to nevypadalo na nějakou rychlovku. Jenže o dvojce bylo zatím známo jen, že to bude temný, milostný noir příběh a že opět posune laťku akčních her, což není mnoho, ale vydání se blíží, takže se to už trochu konkretizovalo. Příběh bude opět vyprávěn retrospektivně, takže začíná tím, jak je Max opět obviněn z vraždy kolegy, ke které se ale, asi z níže naznačených důvodů, dokonce přizná, a postupně pak zjišťujete co a jak se skutečně stalo. Max je ale jednak obyčejným detektivem NYPD a jednak se k této situaci má postavit jinak, už ho prý nebaví samotného bojovat se systémem. V té milostné zápletce bude vystupovat tajemná femme fetale Mona Sax, která se do střetu se zákonem předtím už párkrát dostala, Max jí proto celkem zná. Remedy se zkrátka zdálo, že tu mstitelskou roli nemohou zopakovat, že skoro všechny osoby, co znal, ve hře moc dlouho nepřežily (ti šťastnější se objeví v pokračování), láska pak byla logickým krokem a také ideálním důvodem, proč by se Max vlastně měl vůbec vrátit do služby. Přičemž příběh bude vyprávěn nejen prostřednictvím stylových komixových stránek, ale ai nimacemi pomocí herního enginu, což bude neméně efektní....

Zdroj:

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!