j-m-dooley-autorem-hudby-pro-ps2-akci-socom-3-u-s-navy-seals
Novinka J.M. Dooley autorem hudby pro PS2 akci SOCOM 3: U.S. Navy SEALs

J.M. Dooley autorem hudby pro PS2 akci SOCOM 3: U.S. Navy SEALs

sleepless.

sleepless.

22. 9. 2005 07:46
Reklama

Společnost Sony a tvůrci z týmu Zipper Interactive oznámili, že autorem hudby pro právě dokončovanou vojenskou akci SOCOM 3: U.S. Navy SEALs je skladatel převážně filmové hudby James Michael Dooley.

Orchestrální hudba, kterou budoucí majitele SOCOM 3 budou poslouchat během likvidace teroristů, byla natočena s pomocí 70ti členného orchestru v Londýně ve slavné Air Lyndhurst Hall. Výše zmíněný James Dooley byl přitom výhradním autorem hudby, což je pro něj podle dostupných informací poměrně nezvyklé. Dooley totiž kromě řady televizních projektů většinou působil jenom jako spolupracující skladatel. Příkladem za všechny budiž například spolupráce na hudebním doprovodu filmů Madagascar, Piráti z Karibiku, Gladiator a další. Není to však jeho první zkušenost se skládáním hudby pro hru. Naposledy například složil hudbu pro průměrnou akci od Namca Dead to Rights II.SOCOM 3: U.S. Navy SEALs je stejně jako v případě předchozích obou dílu vojenská 3D akce, kterou pro SCEA vyvíjí zkušený tvůrčí tým Zipper Interactive. SOCOM 3: U.S. Navy SEALs oproti předchozím dílům nabízí řadu novinek většího i menšího významu. Naštěstí je jich tolik a jejich dopad na hratelnost je tak významný, že rozhodně nelze SOCOM 3: U.S. Navy SEALs nazvat datadiskem prodávaným za cenu plné hry.SOCOM 3: U.S. Navy SEALs hráče zavede do zbrusu nových lokací, které jsou vytvořeny na základě skutečnosti. Hráč se tak podívá do Maroka, Bangladéše a k našim severním sousedům do Polska. Veškeré lokace jsou několikanásobně větší a rozlehlejší než v obou předchozích dílech, což je zásluha nově vyvinuté a použité stream technologie, která další části úrovně nahrává postupně na pozadí přímo během hraní, aniž by to hráč zaznamenal.Díky rozlehlosti úrovní však tvůrci museli opustit starý systém ukládání pozice mezi misemi. Nyní hra nabízí systém checkpointů roztroušených přímo v misi, díky nimž je možné pokračovat bez nutnosti opakování neúměrně dlouhých úseků hry.Novinkou oproti minulosti je fakt, že vojáci nyní umí plavat a k dispozici je i spousta ovladatelných dopravních a bojových prostředků včetně takových jako je Humvee, tank T72, různé lodě a útočné čluny a další.Vylepšení se dočkala i AI nepřátel a hlavně spolubojovníků, s nimiž je hráč v jednom týmu a kterým vlastně velí. Nyní je možné prostřednictvím jednoduchého menu zadávat příkazy k přesunu na specifické místo, příkazy k utvoření formace atd. Vylepšená AI se projevuje i ve vylepšené podpoře od spolubojovníků přímo v boji, což umožňuje lepší koordinaci při plnění cílů mise. Za zmínku stojí i fakt, že mise je nyní možné plnit několika různými způsoby a ne pouze jedním dopředu daným.Naprostou novinkou je systém umožňující úpravu jakékoli z celkového počtu 31 základních modelů zbraní. Vedle 31 zbraní je k dispozici 21 jakýchsi nástaveb, které může hráč libovolně montovat na jakoukoli zbraň a vytvářet tím unikátní kombinace zbraní přesně dle svých potřeb.SOCOM 3: U.S. Navy SEALs samozřejmě nabídne i multiplayer přes LAN i internet, ale o tom zatím nejsou k dispozici žádné konkrétní informace.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama