kutaragi-ps3-je-pocitac-a-ne-konzole
Novinka Kutaragi: "PS3 je počítač a ne konzole!"

Kutaragi: "PS3 je počítač a ne konzole!"

sleepless.

sleepless.

8. 6. 2006 07:01 5
Reklama

Zdá se, že se společnost Sony rozhodla změnit svoji PR strategii. Když se je nedařilo obhájit před veřejností  vysokou (relativně) cenu PS3 jako konzole, tak se snaží PS3 presentovat jako počítač. Tato na první pohled naprosto scestná domněnka už se tak bláznivá nezdá, když vedle sebe postavíme aktuální vyjádření dvou vysokých představitelů SCE Phila Harrisona a Kena Kutaragiho. Harrison nedávno v rozhovoru pro Der Spiegel Online prohlásil, že bude řada uživatelů používat PS3 k řadě zábavních činností, k nimž jinak používají PC. Konkrétně se zmínil o hraní her, sledování filmů a surfování po webu. Podstatná však byla Harrisonova nešikovně vyřčená věta "Playstation 3 je počítač. Nepotřebujeme PC".

Na Harrisonovi komentáře nyní navázal stále usměvavý CEO SCE Ken Kutaragi, který v rozhovoru pro japonskou sajtu Impress Watch pronesl následující: "Neříkáme, že je PS3 herní konzole. PlayStation 3 je na rozdíl od PSX a PS2 zcela evidentně počítač." Kutaragi pokračoval: "Jestliže je PS3 počítač, tak nemůžeme hovořit o modelech (zatím byly oznámeny 2), ale konfiguracích. Myslím, že je zcela v pořádku uvádět každý rok na trh nové – lepší konfigurace." Kutaragi dále potvrdil už dříve vyřčené informace o možnosti upgradu některých PS3 komponent, jako například HDD. "Chceme aby se PS3 jako počítač vyvíjel. Pokud se na PC objeví nový standard, tak přijdeme s odpovídajícím upgradem, aby tento standard podporoval i PlayStation 3. Rádi bychom například co nejdříve přišli s HDD upgradem." Nakonec Kutaragi pronesl něco, co z jeho úst doposud slyšet nebylo. Za (relativně) vysokou cenu prý hráči dostanou kromě jiného i rozšiřitelnost. Doposud přitom Kutaragi hájil cenu PS3 s tím, že nejde jenom o konzoli, ale Blu-Ray přehrávač. I z toho se zdá, že SCE skutečně přeskočila na novou PR strategii. Zda-li je to krok správným směrem se teprve uvidí. Jen by nás zajímalo, proč ten obrat v komunikaci s veřejností přišel bezprostředně poté, co z pozice PR šéfky v SCE America odešla po mnoha letech Molly Smith.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama