uzivateli-vytvareny-obsah-zakladem-ps3-strategie
Novinka Uživateli vytvářený obsah základem PS3 strategie

Uživateli vytvářený obsah základem PS3 strategie

sleepless.

sleepless.

16. 11. 2006 16:46
Reklama

V poslední části rozhovoru pro oficiální PlayStation magazín, která se objevila na polo-oficiálním Sony blogu Three Speech, prozradil boss Sony Worldwide studios Phil Harrison zajímavosti, jež se týkají uživateli vytvářeného obsahu pro PS3. Podle Harrisona je uživateli vytvářený obsah jedním ze základů PS3 strategie společnosti Sony. Harrison si musel během interview dávat velký pozor, aby neprozradil něco konkrétního. Naznačil jen, že se v případě PS3 nebude uživateli vytvářený obsah omezovat pouze na nové mapy, ale na prvky jako je fyzika, herní prostředí, chování NPC postav a podobně.

Nástroje, které k vytváření podobného obsahu budou potřeba, jsou právě ve vývoji. Jeden z nich se připravuje interně v Sony a druhý vyvíjí blíže nespecifikované externí studio. Nový obsah bude možné vytvářet s pomocí gamepadu, ale pro větší preciznost (napříkld při práci s grafikou) budou uživatelé moci používat USB klávesnice a myši, s jejímž připojením k PS3 by neměl být nejmenší problém. Harrison se pokusil možnosti, které Sony pro uživatele chystá, přirovnat k populárnímu MMO Second Life, kde si prakticky všechno vytváří sami hráči. A právě o něco podobného jde i Sony. Až dojde k představení těchto nástrojů, tak si prý všichni řekneme "aha, teď je mi jasné, o čem ten Harrison tehdy mluvil". Zatím je však strategie Sony, ohledně uživateli vytvářeného obsahu, pořád zahalena neprostupnou mlhou tajemství a nikdo neví, kdy se zvedne a odletí pryč. Je však na první pohled jasné, že půjde o něco na způsob XNA nástrojů společnosti Microsoft, s jejichž pomocí jsou/budou zájemci schopni vytvářet hry pro PC i Xbox 360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama