negativni-recenze-ps3-v-new-york-times
Novinka Negativní recenze PS3 v New York Times

Negativní recenze PS3 v New York Times

sleepless.

sleepless.

21. 11. 2006 09:48 11

Všechno na světě je relativní. Když napíše specializovaný herní web, že má nová konzole od Sony spoustu much, nebo je naopak výborná, tak to nemá zdaleka takový dopad, jako když něco podobného vyjde v novinách, které jinak o hře napíší jednou za uherský rok. Důvod je snad jasný. Noviny čte denně daleko větší množství lidí, než specializovaný herní web. Jistě, spoustě noviny čtoucích lidí je úplně jedno, že nedávno proběhl launch PS3. Těch co to zaujme je však stále víc, než lidi co čtou pravidelně herní web.  Proto není pro Sony ani trošku dobrá negativní reklama, které se její konzoli PS3 dostalo v recenzi deníku New York Times.

Autor recenze Seth Schiesel se do PS3 opřel hodně zostra a zkritizoval prakticky všechno co šlo. Vadil mu fakt, že v základním balení chybí kabely pro připojení PS3 k HDTV, nebyl spokojen s PlayStation online službou, vadil mu způsob identifikace bezdrátového SIXAXIS gamepadu po prvním zapnutí konzole, nelíbí se mu fakt, že nemůže na PS3 nic dělat, když se cokoli stahuje s PS3 online služby (tohle už spol. Microsoft na Xboxu 360 vyřešila) a stejně tak není spokojen s tím, že při hraní her nemůže poslouchat svoji vlastní hudbu, tak jak to jde u Xboxu 360. V podstatě jediná dvě pozitiva v celé recenzi se týkají zábavného multiplayeru v FPS Resistance: Fall of Man a e-Distribution titulu Blast Factor. Jedna jediná recenze, byť v tak velkých novinách jako NY Times, sama o sobě potenciální zájemce o PS3 od koupě neodradí. Rozhodně to však pro Sony není moc příjemná reklama. Zvlášť, když recenzi otevírá prohlášení "Howarde Stringere, máte problém. Nový videoherní systém vaší společnosti, není zas tak skvělý".