Rapidní nárůst prodeje PSP a PS2 během US svátku
Pokud se v posledních několika týdnech psalo o Sony, tak to bylo obvykle ve spojitostí s konzolí PlayStation 3, respektive jejím launchem v Japonsku a severní Americe. Tentokrát tomu však bude jinak, když se středem našeho zájmu stanou na chvilku konzole PS2 a handheld Sony PSP. Podle oficiální informace právě od Sony se totiž prodeje PS2 i PSP hardwaru, ale i PSP a PS2 softwaru (first party – tzn. od Sony) zvýšily během amerického svátku Dne díkuvzdání o více než 100, respektive 200 procent.
Podle údajů od pěti největších severoamerických obchodních řetězců s hrami stouply prodeje PS2 konzole během posledního týdne (od 19. do 26. 11.) o 116.5 procent a prodeje first-party softwaru pro PS2 o 120.6 procent. Prodeje PSP hardwaru stouply za výše uvedené období o 280.5 procent a prodeje first-party PSP softwaru o 167.9 procent.
O tom, kolik se doposud prodalo PS3 hardwaru i softwaru zatím žádné oficiální informace neexistují. Podle Sony je prý o PS3 i hry pro tuto konzoli obrovský zájem a v mžiku oka byla rozebrána i druhá dodávka, která se v severoamerických obchodech objevila už v průběhu minulého týdne. Pravidelné týdenní dodávky PS3 hardwaru i softwaru by se měly do obchodů dostávat až do konce roku, aby spol. Sony dosáhla svého cíle – 1 milion do obchodů dodaných kusů PS3 k 31. 12. 2006.