satchell-zpochybnuje-dlouhodobou-atraktivitu-wii
Novinka Satchell zpochybňuje dlouhodobou atraktivitu Wii

Satchell zpochybňuje dlouhodobou atraktivitu Wii

sleepless.

sleepless.

21. 12. 2006 10:47
Reklama

Generální manažer vývojové skupiny Microsoft Game Studios Chris Satchell se těsně před svátky míru a klidu (což vůbec nevyjadřuje jejich skutečnou podobu) rozhodl trošku popudit komunitu fanoušků a majitelů konzole Wii, která se proti jeho vyjádřením v rozhovoru pro GamesIndustry.biz zcela jistě ostře ohradí. Satchell prohlásil, že co se Wii týče, tak si není jistý dlouhodobým potenciálem této konzole. Jde prý o platformu na míru šitou first-party titulům od Nintenda, které na ní budou zářit. Jak to však bude i s third-party tituly je zatím ve hvězdách. Podle Satchella je prý zřejmě, že podpora Wii ze strany third-party vývojářů je silná, ale on sám si není jistý, zda-li hry co z ní vzejdou budou stejně přesvědčivé, jako hry od Nintenda. V narážce na více než solidní prodejnost Wii v prvních dnech a týdnech po launchi Satchell zdůraznil, že je ještě moc brzy na vynášení soudů. Začátek byl pro Wii raketový a je prý skvěle, že Wii nabízí něco jiného – nového, ale opět si prý není jistý, jak dlouho stav nadšení lidem vydrží. Jinak řečeno, zda-li bude zájem o Wii stejný i v dlouhodobém měřítku.

Satchell si však na paškál nevzal pouze Nintendo a její Wii. Okomentoval i Sony a její PS3, když zpochybnil přístup Sony k některým ožehavým otázkám, jako je například online služba, nebo uživateli vytvářený obsah (který jen tak mimochodem Phil Harrison už několikrát přislíbil). Podle Satchella se prý Sony nesoustředí na ty nejdůležitější oblasti. Navíc si prý není jistý tím, jestli Sony považuje výše uvedené prvky za důležité. Platí to například o nástrojích pro tvorbu uživatelského obsahu. Stvořit Xbox Live platformu prý Microsoftu zabralo řadu let, stálo to spoustu peněz (desítky milionů dolarů) a navíc jde o platformu, která se pořád vyvíjí. Když se tedy Sony snaží v jistých aspektech Xbox Live u PS3 napodobit, tak prý podle Satchella nestíhá nějaký fixní cíl, ale něco co se pořád rozrůstá a vyvíjí. A právě v tom je prý rozdíl mezi Sony a Microsoftem. Microsoft se podle Satchella stará o svoji platformu, stará se o to, aby měli vývojáři co nejlepší software, na němž mohou stavět.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama