Jak to vypadá s přípravami God of War II dema
Diky blogu Cory Balroga, který řídil vývoj God of War II, byli fandové prvního dílu velmi dobře informováni o tom, jak vývoj hry probíhá, což platí i o přípravách demoverze. Té bychom se měli dočkat velmi brzy (přesný termín pořád není k dispozici), protože se nachází ve finální fázi testování a může nás jen těšit, že bude demo primárně vydáno v PALových teritoriích. Časem se asi objeví i NTSC verze dema, ale to už nás nemusí zajímat. Určitě bychom se rádi dozvěděli podrobnosti o tom, co vlastně demo nabídne, ale toho se bohužel nedočkáme. Než se nám demo dostane do rukou, tak si musíme vystačit s informací o tom, že demo nabídne jen jednu přednastavenou obtížnost, zatímco finální verze hry bude mít celkem 4 stupně obtížnostmi. Tři budou k dispozici hned od začátku hry a ta poslední – Titan mód – se odemkne až po dokončení hry. Údajně jde o ultratuhý mód, který dá zabrat i těm nejlepším hráčům, ale to se od nejvyššího stupně obtížnosti tak nějak očekává. Jinak co se hry samotné týče, tak její dohrání by mělo podle Cory Balroga zabrat 15-17 hodin, což je trošku déle, než v případě první hry a v dnešní době se jedná o nadstandard. Lze jenom doufat, že herní doba nebyla oproti prvnímu dílu protažena na úkor přidání nezajímavých pasáží, tak jak se to běžně děje. Delší vždycky neznamená lepší.