hideo-kojima-a-jeho-vize-zombie-onlineovky
Novinka Hideo Kojima a jeho vize zombie onlineovky

Hideo Kojima a jeho vize zombie onlineovky

sleepless.

sleepless.

16. 2. 2007 15:50 4
Reklama

Hideo Kojima není vývojář, který by celý život pracoval jenom na hrách v jedné sérii, v tomto případě Metal Gear (Solid). Hideo má na svém kontě celou řadu skvělých her, ať už to je třeba Snatcher, Zone of the Enders, dva Boktai tituly pro GBA a další. No a právě ony ne-MGS tituly bývají většinou hodně originální, nebo alespoň obsahují originální prvek, což svědčí o tom, že je Kojima vývojář vynalézavý a nebojácný. Nemá strach protlačit ideu, která může spoustě hráčů připadat divná, i když ve hře funguje skvěle.

Jednu takovou hodně divnou vývojářskou vizi prezentoval Kojima v rozhovoru pro magazín Edge, kde nejdříve odhalil svoji slabost pro hry se zombíky a pak prozradil, jak by on sám tohle téma zpracoval v podobě onlineovky. Neznamená to samozřejmě, že se něčeho níže uvedeného v brzké budoucnosti dočkáme, protože jak Kojima sám přiznal, tak je v současnosti herní trh zombie tituly přesycen. Každopádně, prý svoje zombie ideje nehodlá hodit do koše a když nastane ten správný čas, tak se jí pokusí uskutečnit. Ach bože...

Každopádně Hideova vize zombie onlineovky je taková, že by se hráči po nalogování do hry ocitli ve městě, jehož populace je z poloviny zombifikována. Hráč by se po městě pohyboval (a zřejmě něco užitečného dělal) až do chvíle, kdy by se jeho postava nedotkla, nebo nebyla kousnuta zombíkem, načež by se sama proměnila v zombie. V tu chvíli už by nad ní hráč ztratil kontrolu a stal by se z něj pouhý divák, sledující (samozřejmě za peníze) šíření zombie nákazy po městě. Dá se předpokládat, že by pouhé dívání na to, jak jeho postava rozsévá nákazu, nikoho dlouho nebavilo, na což Kojima pamatuje. Hráč by si musel vytvořit další postavu a tu svoji první najít a zneškodnit, aby její řádění ukončil. Problém je pouze v tom, že pokousána a tím i zombifikována, by mohla být i tato druhá postava. Na tohle už ovšem Kojima řešení nemá, tedy zatím samozřejmě....a my jsme za to rádi. Jen ať se věnuje dokončení MTGS4 a pak ať si dělá co chce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama