optimalizace-ue3-enginu-pro-ps3-jede-na-max
Novinka Optimalizace UE3 enginu pro PS3 jede na max

Optimalizace UE3 enginu pro PS3 jede na max

sleepless.

sleepless.

23. 7. 2007 12:52
Reklama

V průběhu tiskové konference společnosti Sony na E3 2007 došlo k jednomu podivnému oznámení. V našem realtime přepisu tiskovky se doslova píše (je to tedy hodně divný pocit citovat sám sebe) : „21:25 - Společnost Sony uzavřela smlouvu se spol. Midway a týmem Epic. Na jejím základě bude Unreal Engine 3 optimalizován pro použití k vývoji PS3 her. To ovšem není novinka.“

Ona to opravdu novinka není, vždyť spol. Sony oznámila spolupráci s Epicem už na E3 v roce 2005, kdy bylo jasně řečeno, že se Unreal Engine 3 technologie stane součástí PS3 devkitu. Proč tedy znovu připomínat něco, o čem všichni dávno ví a tak nějak s tím automaticky počítají?

Phil Harrison – šéf SCEWWS – přesně na tuhle otázku odpověděl ještě během E3 v rozhovoru pro GameInformer. „Pokud mám být upřímný, tak jsme trošku selhali, co se podpory týče, když jsme jim (Epicu) nedodali dostatečně brzy potřebné nástroje a technologie. Epic navíc není žádná velká společnost. Nemá neomezené zdroje. Proto jsme k nim poslali náš zásahový tým složený ze super inženýrů, aby jim pomohl, hlavně s optimalizací pro procesorová jádra, která představují hlavní odlišnost Cell procesoru. No a tento proces v současnosti probíhá (myslí proces optimalizace Unreal Engine 3 technologie pro SPU Cell procesoru). Vývojáři, bez ohledu na to, jestli dělají multiplatformové, či PS3 exkluzivní hry, z toho (z výše uvedeného procesu optimalizace) budou těžit v podobě exponenciálního nárůstu výkonu při vývoji na PS3, což bude základ pro mnohem lepší zážitky z her samotných“, osvětlil současnou spolupráci Sony a Epic Harrison.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama