kamiya-a-inafune-o-okami-2-a-okami-pro-wii
Novinka Kamiya a Inafune o Okami 2 a Okami pro Wii

Kamiya a Inafune o Okami 2 a Okami pro Wii

sleepless.

sleepless.

25. 7. 2007 10:54
Reklama

Ať už byly prodeje parádní PS2 akční adventure Okami jakékoli, tak rozhodně nezapříčinily zánik týmu Clover Studio a jeho pozdější přerod na tým Seeds. O rozhodnutí spol. Capcom ukončit činnost výše uvedeného týmu se spíše postaraly neshody šéfa Clover Atsushi Inaby z vedením Capcomu, jak utajenému zdroji (který to hned za tepla naprášil Kotaku) prozradil hl. designér Devil May Cry a Okami Hideki Kamiya.

Kamiya se rovněž svěřil s tím, že by moc rád dělal na Okami 2. Bohužel on sám to nemůže nijak ovlivnit, jestli Okami 2 vůbec někdy vznikne a zdali na něm bude moci pracovat. Rozhodnutí musí učinit důležití lidé z Capcomu, kterým práva na Okami patří. No a v současnosti se nezdá, že by s nimi měli něco v plánu.

V rozhovoru pro Game Informer to prozradil producent spol. Capcom Keiji Inafune, který na otázku ohledně potenciálních pokračování titulů Viewtiful Joe a Okami zareagoval následovně: „Když budeme chtít, tak ano, můžeme je dělat (Okami 2, Viewtiful Joe hry). Je ovšem třeba říci, že v současnosti nic podobného neplánujeme. U hry typu Okami nemůžete tvorbu pokračování zadat nějaké jiné společnosti, nebo to svěřit jiným lidem. Něco takového mohou dělat pouze lidé, kteří mají Okami na svědomí, protože je tak unikátní dílo. Nemohlo by to být pokračování (kdyby měl na dalším Okami titulu pracovat někdo jiný), ale něco jiného“.

Na přetřes pak přišla i potenciální možnost remaku Okami pro Wii, o níž se spekulovalo už letos v únoru. Bohužel, ani v tomto bodě nevypustil Inafune ze svých úst nic pozitivního.

„Samozřejmě že jsem o tom sám přemýšlel, ale ono se to lehce řekne a hůř udělá. Zní to jako klišé, ale ono nestačí si říct ‘OK, tak uděláme port na tuhle platformu‘. Ve hře je spousta činitelů – technologie, ovládání a samozřejmě i lidé, kteří se o port postarají, nehledě na plánování projektu a nutnosti poznat hardware, kam chci hru portovat. Neříkám, že to není nemožné, ale v současnosti nic takového neplánujeme a nemáme k tomu co říci“, ozřejmil Inafune okolnosti, které aktuálně brání portu Okami na Wii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama