Sony má novou divizi pro herní reklamu
Před nedávnem se Sony spolčila s výzkumnou společnosti The Nielsen Company. Tato spolupráce měla jasný cíl: pomoct analyzovat data o efektivnosti herní reklamy. Sony se zavázala poskytnout data ze své PlayStation Network a PS Home, ale i data týkající se využití first- a third- party produktů v rámci platformy PS3. To už je pěkná suma dat, které mohou leccost říct.
Nyní Sony oznamuje, že má zcela novou divizi, která se bude zabývat čistě in-game reklamou. Novou ředitelkou této divize bude Darlene Kindler, která dříve pracovala v internetové reklamní společnosti Adscape Media (ta byla skoupena společností Google začátkem roku). Jak vidno, právě in-game reklama je spolu s reklamou pro mobily dalším budoucím zlatým dolem a velké firmy si to začínají pomalu uvědomovat. V případě Sony bude jedním z nejdůletějších produktů v tomto směru PlayStation Home, který nejspíš dokonce propojí internetovou, herní a mobilní reklamu do jednoho silného celku. Sony pak bude moct inzerentům nabídnout velmi rozsáhlé možnosti kterak oslovit potenciální zákazníky, a i to bude znamenat velkou výhodu platformy PS3 proti Wii a Xboxu 360.