200 lidí pracuje na MGS4, nové detaily
Magazín Gamasutra si nedávno pozval na kobereček Ryana Paytona z Kojima Productions a vyzpovídal ho o všem možném i nemožném týkajícím se Metal Gear Solid 4. Payton kupodivu spoustu věcí v obsáhlém rozhovoru prozradil. Mezi nejzajímavější odhalení patří skutečnost, že na MGS4 momentálně na full-time pracuje tým o 200 lidech, což je jeden z největších herních týmů, jaké kdy byly sestaveny. Všem zainteresovaným na téhle hře zjevně hodně záleží a Sony počítá s tím, že notně podpoří prodej PS3. MGS4 se také dočká značného zjednodušní ovládání oproti zbytečně složitému MGS2, kde bylo takříkajíc "přetlačítkováno". Ryan přiznal, že se při vývoji hodně inspirovali xboxovým hitem Gears of War. Vývojáři chystají také některá překvapení spojená s využitím ovladače Dualshock 3, ovšem Ryan něchtěl prozradit podrobnosti. Velmi důležitou součástí hry má být opět humor, který Kojimu a jeho hry provází od samého počátku.