První detaily o PS3 projektu Flower
Nedávno proběhl v kanadském Montrealu mezinárodní herní summit. Kromě jiného se na něm mluvilo také o tom, jak pomocí her v hráčích vyvolávat emoce. Do diskuse se zapojila také Kellee Santiago, která poodhalila některé detaily připravované PS3 hry Flower, která je "duchovním pokračováním" experimentální hříčky flOw.
Kellee popsala nový projekt společnosti thatgamecompany jako "první hru mimo bezpečnostní síť školometskosti". Flower bude hra alespoň částečně zasvěcená pěstování květin. Geneze projektu probíhala jako hledání způsobu jak dát hráčům "tělesnou perspektivu, surrealistickou a snovou" a jak "zažít něco tak, jak to ve skutečném životě není možné".
Důležitější než grafika bude proto ve Flower hudba a zvuky, které budou navozovat různé emoce. Prototypové verze hry si pohrávaly s myšlenkou dát hráčům možnost stát se větrem, který si pohrává s květy, případně umožnit pěstování rostlin s tím, že by hráč cítil jak květina roste, a její interakce se sluncem. Tohle zní nadmíru zajímavě!