media-molecule-dobre-hry-nepotrebuji-velke-tymy
Novinka Media Molecule: dobré hry nepotřebují velké týmy

Media Molecule: dobré hry nepotřebují velké týmy

Jan Horčík

Jan Horčík

23. 6. 2008 16:37
Reklama

Stejně jako vzdělávání v jiných oblastech, i vzdělávání v oblasti vývoje her si musí projít... vývojem. Lidé z praxe, jako třeba Braben a Spector, dokáží vidět současné problémy poměrně jasně. Mezi takové patří i Mark Healey ze studia Media Molecule, které v současné době pracuje na hitu LittleBigPlanet. Ve svých názorech se ale blíží spíše Spectorovi. Ve svém aktuálním vystoupení na GDC v Paříži řekl natvrdo to, co už řada dalších vývojářů prosazuje delší čas, tj. že k tvorbě kvalitních her nejsou třeba týmy stovek lidí. "Například aktuálně velmi úspěšné hry jako třeba Brain Training měly týmy složené ze čtyř až pěti lidí." Kromě toho se ve své přednášce zaměřil také na uživatelsky generovaný obsah, který Media Molecule a nyní vlastně i celá Sony považují za velmi podstatný směr vývoje. Mimochodem, když byl Healeyho kolega Alex Evans tázán na to, zda bude možné prodávat uživatelsky generovaný obsah pro LittleBigPlanet, Healey mu zakryl ústa a řekl jen "To je fantastický nápad..."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama