hudebni-hry-motivuji-ke-koupi-skutecnych-nastroju
Novinka Hudební hry motivují ke koupi skutečných nástrojů

Hudební hry motivují ke koupi skutečných nástrojů

sleepless.

sleepless.

26. 11. 2008 10:39
Reklama

Zpěvák dojímavým kanadských dřevorubců Nickelback - Chad Kroeger - si nedávno postěžoval, že by se děcka měla vybodnout na hry typu Guitar Hero a Rock Band a raději se věnovat hře na skutečné nástroje. Tak nějak mu přišlo, že kapel je čím dál tím méně, protože nikdo nechce hrát opravdovou muziku, ale jenom si hrát na to, že ji hrají. Vadilo mu to v souvislosti s tím, že je prý nedostatek kapel, které by jeho skupinu doprovodily na turné. Možná mu spíš nedošlo, že s Nickelback nikdo jezdit nechce, protože se to nedá poslouchat. Ale to je irelevantní subjektivní pohled.

Faktem však je, že Kroeger nemá pravdu. Rock Band a Guitar Hero lidi od hraní na skutečné nástroje neodrazují, naopak je k tomu motivují! Vyplývá to z průzkumu firmy Guitar Center, která se zabývá prodejem skutečných nástrojů. 67% dotázaných majitelů her Rock Band a Guitar Hero, kteří aktuálně nemají skutečný nástroj, si hodlají do dvou let jeden či dva pořídit a začít se na něj učit.  8 z 10 dotázaných by kytaru chtělo pod stromeček už letos a 3 ze 4 dotázaných muzikantů odpovědělo, že je hraní RB a GH motivovalo k tomu, aby pak více cvičili na své skutečné sekery.

Váhu celému průzkumu se Guitar Center snaží dodat informací o více než 20% navýšení prodejů kytar a zesilovačů na konci roku 2007, což pokračovalo i v tomto roce. Neznamená to, že budeme výše uvedené informace automaticky rozhlašovat jako pravdu pravdoucí, ale zajímavé to rozhodně je. Prodejci v hudebninách se zřejmě nemusí obávat, že by kvůli plastovým imitacím brzy zkrachovali. Ostatně šéf Guitar Center Norman Hajjar k tomu říká: „Většina videoher se snaží prodat nějakou fantazii, ale Guitar Hero a Rock Band prodávají sen, který si lze vyplnit. Tyhle hry zasejí do hráčských srdcí dosažitelný cíl, který samozřejmě prospívá našemu obchodu.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama