gow-3-plny-napadu-ktere-by-drive-neprosly
Novinka GoW 3 plný nápadů, které by "dříve neprošly"

GoW 3 plný nápadů, které by "dříve neprošly"

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

17. 2. 2009 16:35 18
Reklama

Podle animátora Cecila Kima ze studia SCEA v Santa Monice bude ve třetím díle God of War plno nápadů, které byly původně zamýšlené pro první dva díly, ovšem kvůli tomu, že byly "příliš ambiciózní" musely být z jedničky a hlavně dvojky vyškrtnuty. A podle toho, co píše Kim na svém blogu se jedná o opravdu vypečené kousky. "To, co mě na God of War III nejvíc vzrušuje je ta věc, že do něj zahrneme spoustu herních mechanik, které jsme původně vymysleli při produkci prvního a druhého dílu. Některé nápady však byly na svou dobu příliš ambiciózní a PlayStation 2 by si s nimi jednoduše nedokázal poradit. Zůstaly však v našich hlavách a právě ve třetím díle máme možnost je konečně realizovat. Konečně tak uvidíme Kratose dělat věci, které jsou na našem vysněném seznamu už pekelně dlouho a nemůžeme se dočkat, až je všechny do jedné vyškrtneme. Urazili jsme opravdu dlouhou cestu, abychom to všechno spojili dohromady v jedné skvělé hře." Kim dále potvrdil, že vše, co bylo k vidění v nedávno zveřejněném třetím videu jsou záběry, vytvořené přímo v herním enginu, ale zároveň vztyčil varovný ukazováček. "Vypadá to skvěle, to určitě ano, ale my se především musíme soustředit na to, aby se to taky skvěle hrálo. Každopádně mi jde hlava kolem z toho, co všechno se nám do hry povedlo nacpat." Jestli jste náhodou ono poslední video prošvihli, tak byste to měli honem rychle napravit, sic vás stihne Kratosův hněv!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama