Lead designer Killzone 2 do Splash Damage
Ve Splash Damage se zřejmě kutí něco opravdu velkého. Od té doby, co firma oznámila spolupráci s Bethesda Softworks, nezastavil se příliv nových vývojářů snad na všechny myslitelné pozice. Další rybou, která v sítích uvízla, je Neil Alphonso, vedoucí designér hry Killzone 2, který opustil své vyhřáté místo v Guerilla Games a hlásí se u Splash Damage. Svoji kariéru začal tenhle nadaný chlapík u hry Splinter Cell a pak ve 3D Realms vytvářel úrovně do Duke Nukem Forever. Svůj přestup k novému zaměstnavateli si pak Alphonso samozřejmě pochvaluje: „Chlapíci od Splash Damage vědí, jak vytvořit skvělý multiplayerový zážitek, který ční nad většinou toho, co je dnes k dostání. Jejich vybroušený přístup je pro mě, jakožto hlavního level designéra, velice zajímavý a to všechno mi dovoluje dále pracovat s vůdčími osobnostmi herního světa.“
A pokud se ptáte, na onu tajemnou hru, která by měla ve SD vzniknout, víme toho tolik, co vy. Má být multiplatformová… Ano, to je celé.