Třetí God of War měl původně být "badass" FPS
Série God of War má až neskutečně mnoho společného s jinou sérií, která má kupodivu i stejnou zkratku - Gears of War. Obě mají v názvu válku, mají hlavní hrdiny, kteří se jmenují podobně (Marcus/Kratos) a pokud by nezasáhl Stig Asmussen, tak mohly být obě pořádně "badass." Společnost Sony, konkrétně tedy art director Ken Feldman totiž chtěl, aby se z třetího dílu God of War stala střílečka z prvního pohledu, která by hratelností spíše než předchozí dva díly připomínala třeba sérii Serious Sam. A Feldman si pořád myslí, že to byla promarněná příležitost.
"Kratos by určitě byl pořádněj tvrďák, měl by v ruce megazbraně, který by trhaly všechny ty Bohy na kousky a vrtal jim díry do střev. Bohužel, Stig v tom neviděl tu užasnou genialitu tohodle nápadu", řekl Feldman v rozhovoru pro server CVG. A díky bohu za to. Kratose známe přeci jen odjakživa z pohledu třetí osoby, která mu určitě sluší nejlépe a jenom představa, že bychom se na svět měli dívat jeho očima, nám nahání kopřivku s běhavkou. Jen ho nechte, ať seká!