treti-god-of-war-mel-puvodne-byt-badass-fps
Novinka Třetí God of War měl původně být "badass" FPS

Třetí God of War měl původně být "badass" FPS

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

5. 10. 2009 10:25 8
Reklama

Série God of War má až neskutečně mnoho společného s jinou sérií, která má kupodivu i stejnou zkratku - Gears of War. Obě mají v názvu válku, mají hlavní hrdiny, kteří se jmenují podobně (Marcus/Kratos) a pokud by nezasáhl Stig Asmussen, tak mohly být obě pořádně "badass." Společnost Sony, konkrétně tedy art director Ken Feldman totiž chtěl, aby se z třetího dílu God of War stala střílečka z prvního pohledu, která by hratelností spíše než předchozí dva díly připomínala třeba sérii Serious Sam. A Feldman si pořád myslí, že to byla promarněná příležitost.

"Kratos by určitě byl pořádněj tvrďák, měl by v ruce megazbraně, který by trhaly všechny ty Bohy na kousky a vrtal jim díry do střev. Bohužel, Stig v tom neviděl tu užasnou genialitu tohodle nápadu", řekl Feldman v rozhovoru pro server CVG. A díky bohu za to. Kratose známe přeci jen odjakživa z pohledu třetí osoby, která mu určitě sluší nejlépe a jenom představa, že bychom se na svět měli dívat jeho očima, nám nahání kopřivku s běhavkou. Jen ho nechte, ať seká!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama