Vývoj L.A. Noire stále zdárně pokračuje
Leckteří lidé už nad výtvorem australského Team Bondi lámali hůl, nicméně se zdá, že dlouho vyvíjený titul L.A. Noire se konečně blíží dokončení. Nebo minimálně nějakého velkého odhalení, neboť vešlo, skrze Twittery, ve známost, že o dabing všech postav ve hře se postarají australské herecké filmové a divadelní celebrity, které však u nás v České republice pravděpodobně nebudou znát ani ti největší filmoví nadšenci. Ty si do jednoho podmínky dabingu pochvalovaly. Prý se máme těšit na spoustu hutné atmosféry a podivných chlápků v dlouhých pršipláštích s baloňáky a věčně neposednými revolvery. To už ale víme pěkně dlouho.
Nějaké nové informace bychom se však mohli dozvědět už velice brzy. Už šestého prosince se totiž v Austrálii uskuteční herní výstava GCAP (něco jako naše Game Developers Session), na níž si svou přednášku přichystal i Ben Brudenell, jeden z designéru studia Team Bondi, pracujících právě na L.A. Noire. Hodlá tam vyložit celý postup toho, jak se sbíraly materiály, dobové fotografie a další důležité propriety pro to, aby mohlo být Los Angeles ze třicátých let minulého století převedeno naprosto bez chybičky právě do L.A. Noire.