ace-combat-zero-the-belkan-war-je-gold-info
Novinka Ace Combat Zero: The Belkan War je GOLD - info

Ace Combat Zero: The Belkan War je GOLD - info

sleepless.

sleepless.

31. 3. 2006 07:22
Reklama

Akční letecká simulace Ace Combat Zero: The Belkan War právě vyšla doma v Japonsku a 25. dubna se objeví na pultech obchodů v US. Společnost Namco Bandai totiž oznámila, že je severoamerická verze hry GOLD. Jinými slovy je hotová. Hráč v Evropě se jako obvykle dočkají až jako poslední. Hra by zde měla podle všeho vyjít buď během léta, nebo taky až na podzim. Bez ohledu na to, kdy zde Ace Combat Zero vyjde, tak by si zrovna tento titul měli přinejmenším omrknout všichni majitelé PS2 – povinně. Tvůrcům z Namca se totiž zcela evidentně povedlo stvořit technicky i herně povedený titul, jež demonstruje přinejmenším to, že lze z PS2 dostat grafiku převyšující svoji kvalitou celou řadu tzv. next-gen titulů. To vše bez otravně zdlouhavého nahrávání, nebo obětování tolik důležité framerate.

Základem hry je však jako obvykle, na leteckou simulaci trošku netradičně, kvalitní a dramatický příběh s řadou postav, který je presentován skrze enginové animačky a mix stylových hraných/CG scén. Příběh ACZ: The Belkan War se odehrává 15 let před událostmi v titulu Ace Combat 5 a odhalí události, jež se postupně vyvinuly až v situaci, kterou pak hráč musel v Ace Combat 5 řešit. Nyní je mu nabídnuta role žoldáka/nájemného letce, jehož služby si zakoupí malá země Ustio sousedící s daleko větším státem Belka. Právě s letci druhé jmenované země se bude hráč v průběhu ACZ: Belkan War utkávat v celé řadě dogfightů, neboli soubojích jeden proti jednomu. Každý ze soupeřících pilotů přitom bude užívat svoji vlastní speciální bojovou strategii, s níž se bude hráč muset vyrovnat a ještě k tomu zvládnout koordinaci svých spolubojovníků v letce. Očekávat můžeme i řadu podle skutečnosti vytvořených letounů, intenzivní komunikaci prostřednictvím rádia, vylepšený systém pro zadávání příkazů wingmanům, emocemi nabyté retrospektivní scény a velký význam bude mí i zbrusu nový systém, s jehož pomocí hra reguluje obtížnost na základě toho, jak se hráči v boji daří. Další informace o hře jsou k dispozici v našem preview.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama