game-informer-prinasi-nove-info-o-uncharted-2
Novinka Game Informer přináší nové info o Uncharted 2

Game Informer přináší nové info o Uncharted 2

sleepless.

sleepless.

11. 12. 2008 09:58 6
Reklama

Aktuální číslo magazínu Game Informer je v rukou předplatitelů a společně s tím i preview článek PS3 titulu Uncharted 2, z něhož pár pohotových prstů naťukalo stručný sumář a postnulo jej na fórum Gametrailers. Scany jsou k dispozici také, ale nekvalitní a vůbec, hledejte si je sami. Co tedy človíček z nickem PatriotEyez27 z článku v GI vypíchnul?

Nathan bude mít po boku novou děvušku. Zdali se ve dvojce vrátí na scénu Elena nebo dokonce Sully, to vývojáři odmítli komentovat (což značí, že zřejmě ano). Prozradili však, že se nová holčina bude honosit jménem Chloe Frazer. Jak bude ve hře figurovat, bude-li třebas hratelná, to opět nikdo neví. Jisté je, že si její roli střihne Claudia Black známá ze Stargate SG-1 a Farscape. Nathana pro změnu nadabuje opět Nolan North.

Příběh, který měl být podle teaseru nějakým způsobem spojen s osudy Marca Pola se podle článku v GI bude nakonec zabývat hledáním lodí, které slavný cestovatel pozbyl při zpáteční cestě do Itálie. Zřejmě si Nathan a jiní myslí, že snad obsahují něco vzácného, co stojí za urputné hledání a určitě i pár ztracených životů. Hlavní však je, že právě kvůli použití motivu cesty M. Pola se podíváme do spousty zajímavých lokací. Jedna z nich byla zmíněna v GI. Nathan se pohyboval v asijském městě – možná někde v Nepálu – kde nepřátele likvidoval pěkně potichoučku stealth způsobem a nakonec vzal nohy na ramena a z města utekl. 

Zřejmě to však neznamená, že souboje a přestřelky ve hře budou výhradně stealth. Nathan bude zjevně moci použít zbraň v jakékoli pozici a postoji, čili při běhu, za chůze, schován za překážkou, když se bude někam šplhat, ale i v situaci, kdy bude viset z útesu. Navíc bude možné se při střelbě z úkrytu pohybovat.  Jinak řečeno, soubojový systém by měl být mnohem dynamičtější a odpovědnost za řešení situace bude ve větší míře svěřena do rukou hráče. To by snad jako stručný výcuc stačilo. Za zmínku už snad stojí jen výrok vývojářů, že zatímco prvním dílem využili potenciál PS3 na 30%, chtějí potenciál dvojkou využít na 100%, i když moc dobře ví, že to není možné. Nechme je aspoň na chvilku přitom.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama