sony-uk-ps3-dospiva-konkurence-pomalu-starne
Novinka Sony UK: PS3 dospívá, konkurence pomalu stárne

Sony UK: PS3 dospívá, konkurence pomalu stárne

sleepless.

sleepless.

11. 11. 2008 10:58 3
Reklama

Taky jste si všimli, že ať už je situace jakákoli, ať už jsou prodejní čísla jakákoli, prostě ať třeba padají z nebe trakaře, jak dovedou všechny tři konzolové firmy realitu popsat takovým způsobem, aby pro ně vyznívala pozitivně? Je to krásné umění. Obvykle to lze nádherně sledovat při zveřejnění prodejních čísel NPD, ale občas se najde příležitost i v mezidobí. Teď ji třeba využil jeden z šéfů britského Sony Ray Maguire, když vysvětloval, proč Sony trvá uvedení některých produktů a služeb na trh tak dlouho, a že to je na druhou stranu vykoupeno snahou o maximální kvalitu.

„Je pravda, že nám občas trvá trošku déle dostat náš produkt na trh, ale když k tomu dojde, tak nabídneme nejvýkonnější herní platformu vůbec a bude to něco, co bude na trhu hodně dlouhou dobu,“ narážel Maguire opět na snad už mytickou desetiletou trvanlivost platformy PS3, kterou samozřejmě nelze vyloučit, ale nelze ji s jistotou ani předpovídat.

Nicméně Maguire právě v tomto tónu pokračoval: „(PS3) se ani zdaleka nenachází uprostřed svého životního cyklu, zatímco bych mohl namítnout, že některé jiné konkurenční platformy už jsou na cestě dolů ze svých pozic.“ Že by Maguire narážel na X360 a Wii? Na koho taky jiného. Je dobré si zapamatovat, že základní výbavou šéfů velkých firem jsou luxusní křišťálové koule pro předpovídání budoucnosti.

Naštěstí přišel záhy verbální důkaz toho, že Maguire přeci jenom nějaký kontakt s realitou udržuje: „Zatím jsme nepřišli na to, jak porodit dítě za méně než devět měsíců,“ naráží Maguire na to, že v Sony ještě nenašli recept na to, jak si poradit s takovými zákazníky, kteří chtějí výsledky – produkty vidět a hrát okamžitě.

Takový recept však zjevně neexistuje, protože ho nenašla žádná ze tří konzole vyrábějících firem. Každá se potýká s vlastními úspěchy i neúspěchy, a abychom Maguiremu nekřivdili, tak v porovnání s některými výroky zástupců konkurence hovořil pro GI.biz ještě celkem rozumně. Platí to rovněž o jeho vyjádřeních ohledně neustálé odkládané služby Home: „Udělat to dobře je důležitější než to rychle dostat ven,“ pod což by se snad podepsal každý včetně našich dědů a babek, kteří také raději dvakrát měřili a jednou řezali.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama