visceral-odchody-nemaji-na-hry-vliv
Novinka Visceral: Odchody nemají na hry vliv

Visceral: Odchody nemají na hry vliv

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

22. 12. 2009 14:50
Reklama

Po odchodu dvou klíčových mužů ze studia Visceral - Glena Schofielda a Michaela Condreyho k Activisionu logicky vyvstávaly otázky ohledně toho, jakým stylem se bude ubírat druhý díl akce Dead Space a zdali tyto odchody nějakým způsobem nepoznamenají jeho vývoj. Podle současného výkonného producenta dvojky, Stevea Papoutsise, se však nemáme ničeho bát.

"Na vytvoření hry jsou zapotřebí více než dva lidé. Celý náš tým odvedl na prvním díle skvělou práci a my jsme velice rádi, že s většinou z nich můžeme pracovat i na druhém dílu. To, co jsme doposud vytvořili, je naprosto fantastické a překonává to originál ve všech směrech. Nejsme žádným způsobem omezováni, takže zkrátka můžeme udělat hru přesně takovou, jakou ji chceme mít. Však sami uvidíte." No to tedy uvidíme a také ji náležitě otestujeme...tedy, až vyjde, samozřejmě.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama