detaily-o-multiplayeru-v-bioshock-2
Novinka Detaily o multiplayeru v BioShock 2

Detaily o multiplayeru v BioShock 2

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

28. 1. 2010 10:49 6
Reklama

Prskali jste vzteky, když jste se dozvěděli, že v Call od Duty: Modern Warfare 2 bude chybět podpora bitev přes LAN a možnost zakládání dedikovaných serverů? A máte BioShock 2 na svém žebříčku nejočekávanějších her hodně vysoko? Tak to můžete rovnou začít prskat znovu. Ani v něm totiž nebudou tyto dvě klasické multiplayerové volby přístupné. V jednom z posledních Q&A online setkání s hráči to potvrdili sami vývojáři. Důvod? Jednoduchý. V prvním BioShocku totiž nebyl multiplayer žádný, tudíž pro druhý díl se musel začít vyvíjet od samotného počátku, od prvního řádku kódu.

Nezbýalo tak dostatek času na spoustu věcí a autoři se museli rozhodnout co raději oželí, než mít k dispozici po všech stránkách nedodělanou hru více hráčů. Pro někoho bohužel se rozhodli oželet právě síťovou hru a dedikované servery proto, aby samotná hra běžela na stabilním základu a byla co nejlepším zážitkem sama o sobě, nezávisle na těchto dvou chybějících prvcích. O tom, zda to byl dobrý nápad, špatný nápad, nebo jaký to vůbec byl nápad se budeme moci přesvědčit už velmi brzy. BioShock 2 má plánované datum vydání devátého února.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama