l-a-noire-v-game-informeru
Novinka L.A. Noire v Game Informeru

L.A. Noire v Game Informeru

Erik Omar

Erik Omar

8. 2. 2010 05:20 2
Reklama

To, že se mysteriózní titul L.A. Noire objeví na konzoli Xbox 360, už víme, ovšem dle profilu jednoho z vývojářů si poválečnou detektivku zasazenou do Města andělů užijí i hráči na PC. Krom toho vyšlo nedávno anoncované číslo magazínu Game Informer, které přineslo exkluzivní preview.

V té jsme se mimo jiné dozvěděli jméno zkorumpovaného detektiva, jehož se ve hře ujmeme. Cole Phelps nejspíš nesplývá tak dobře jako jeho slavný jmenovec, ovšem o to líp mu to jde na místě činu. Detektiv Cole má ale i jisté prohřešky z doby válečné a jak už jste četli výše, nezdráhá se přijmout švestičky z kdejaké zahrádky. Charakterem by se tedy hlavní hrdina mohl podobat například zlému poručíkovi Harveymu Keitelovi (film Bad Lieutenant).

Samotné vyšetřování má být naprosto intuitivní, přičemž velký důraz bude kladen na rozhovory, jež se mají podobat těm ze sci-fi eposu Mass Effect . Ve spojitosti s rozhovory se dokonce mluví o revoluci, která by mohla změnit vývojářské postupy od základů. Team Bondi totiž všechny „motion-capture“ obličejové scény natáčí v obrovské tělocvičně s mnoha kamerami, které ve velkém detailu snímají nalíčené herce. Tyto záběry herců z masa a kostí jsou poté importovány do 3D herního prostředí, tím pádem odpadá práce s rozpohybování mimických svalů. Výsledek je dle GI dechvyrážející.

Tak trochu návrat ke kořenům, nezdá se vám? Trend hraných cut-scén už tu byl, ale nejspíš až teď - v době obřích šmoulů z vesmíru - je technologie natolik vyvinutá, aby mohlo vše fungovat přímo v gameplay části hry. Inu, uvidíme a to již v říjnu (opět neoficiálně).

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama