Houser: čekání na Red Dead se vyplatí
Viceprezident známého studia Rockstar Games Dan Houser promluvil s magazínem GamesTM o chystané westernové akci Red Dead Redemption z otevřeného světa. Tvorba hry prý dala vývojářům mimořádně zabrat: „Tento projekt byl pro nás hodně dlouhý, vyčerpávající a maximálně vyzývavý a to přes naše obrovské zkušenosti s tvořením her z otevřeného světa, přes náš velký tým, silné technologické zázemí v enginu RAGE i zkušenosti s tvorbou Red Dead Revolver,“ řekl Dan Houser. Promluvil i o dřívějších pokusech v rámci westernové konkurence: „Vývojáři se dříve snažili vytvořit něco, co bylo v podstatě vyloučeno. Nebyla možnost mít takový titul před dvanácti měsíci, natož pak na minulé generaci hardwaru.“
Houser dále odkryl některé herní prvky: „Aby byla hra zábavná a okouzlující, museli jsme začlenit mnoho klasických westernových momentů – duely, bitky na dostavnících, přestřelky ve vlacích, lovce odměn a mnoho dalšího. Je to jedna z nejsilnějších stránek našeho projektu, ale udělat ji v masivním otevřeném světě bylo hodně náročné.“ Red Dead Redemption vyjde v Evropě 21. května na Xbox 360 a PlayStation 3. Těšíte se?