EA Sports jsou k 3D technologii skeptičtí
Všeobecnou radost a nadšení z 3D zobrazovacích technologií se rozhodl lehce zchladit šéf EA Sports, Peter Moore. Zpochybnil totiž, zda mají remaky her do 3D vůbec smysl a zda to té které hře něco přidá, nebo zda jde jen o nálepku na krabici. "Ano, teď tu máme 3D technologie, ale její implementace není bez obtíží. Viděl jsem obrovskou spoustu našich her předělaných do 3D. Nejde jenom o to, abyste vzali obraz a udělali ho plastický. Musíte také změnit úhly kamery, udělat daleko širší obraz, lehce zkosit celkový pohled a vlastně tak změnit i samotnou hru. Při designování nových her s tím navíc musíte počítat."
Moore mluvil hlavně o tom, že naroubování 3D technologie na současné hry zatím nemůže fungovat tak, jak fungují 3D filmy, neboť ve hrách máte pevně stanovený úhel, pod kterým se na prostředí budete dívat a ne vše zrovna vynikne ve všech třech rozměrech.
"Nejsem si jistý, zda zrovna tento prvek hře nějak přidává a zda z toho hráči vůbec něco mají." Proti tomu stojí názor Sony, která se zjevně rozhodla 3D hodně tlačit. A nejen třetím dílem Killzone, ale rovněž prohlášením, že stojí o předělávání her do 3D a tím pádem vytváření nového sub-žánru, stejně jako se jí to "povedlo" s WipeOutem HD. Uvidíme, zda se tato iniciativa setká s odezvou i od ostatních studií. Jedna, byť obrovská společnost má jen velmi malou šanci určovat, kam se odvětví pohne dál. Pokud se tedy zrovna nejmenuje Apple.