Gran Turismo nezdrželo 3D zobrazení
Pátý díl Gran Turisma byl již několikrát odložen, mnozí z hráčů si tak mysleli, že jedním z hlavních důvodů nepříjemného zdržení je implementace stereoskopického 3D zobrazení. Duchovní otec série Kazunori Yamauchi z Polyphony Digital to ale v jednom z rozhovorů na E3 vyvrátil. "Zobrazení ve 3D bylo téměř hotové už před dvěma roky. Diskuze se Sony o 3D technologii začaly před třemi lety. Gran Turismo 5 běží v 60 snímcích za sekundu, takže pro nás implementace 3D byla jednoduchá. Je složité převést hru běžící na 30 snímcích za sekundu do 3D," uvedl vývojář.
Kazunori Yamauchi také okomentoval trailer, jenž měl na E3 premiéru: "Chtěli jsme jím představit hlavně vizuální kvalitu a styl, jakým je Gran Turismo proslulé. Je v něm také část, která ukazuje naši spolupráci se závodním týmem Red Bull Racing. Rádi jsme lidem ukázali, že jsme ve spojení s reálným světem závodů a že s lidmi z něj pracujeme na mnoha zajímavých věcech." Přesvědčilo vás video, že si bude nový díl známé závodní série 2. listopadu (dosavadní datum pro USA) nutné pořídit?