proc-se-littlebigplanet-2-opozdi
Novinka Proč se LittleBigPlanet 2 opozdí?

Proč se LittleBigPlanet 2 opozdí?

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

5. 10. 2010 14:58
Reklama

Hra LittleBigPlanet měla být instantním hitem především díky jednoduchosti, se kterou jste mohli do hry přidávat svůj obsah. Nakolik se tahle vize vývojářům z Media Molecule podařila naplnit, posuďte sami, bez ohledu na cokoliv ale vzniká druhý díl. Ten má být samozřejmě ve všech směrech lepší & větší, a tak se není čemu divit, když se kolem nedávného odsunutí data vydání začalo horlivě debatovat.

Abyste byli v obraze, LBP2 se přesunulo z listopadu až na leden příštího roku, důvodem bylo již lehce otřepané dušování, že jedině tak je možné ze hry udělat tu nejlepší věc na světě. Ať už je to ale pravda, nebo není, ty pravé důvody vyplouvají tak jako tak na povrch. A nehledejte v tom žádnou senzaci, ozvali se sami vývojáři z Media Molecule a odhalili zajímavý fakt. Důvodem z jejich strany je totiž skutečnost, že hráči, kteří připojili svůj PS3 k internetu, stále tvoří jen minoritu, a to je pro hru typu LBP2 fatální nedostatek.

Jak už si totiž sami umíte představit, vývojáři potřebují vydávat patche a dál živit hru již zmíněným obsahem od uživatelů, jedině tak může hra přežít a zaznamenat dlouhodobý úspěch. Alex Evans, prezident Media Molecule, ale dodává, že na původním důvodu se nic nemění: „Mohli jsme hru nechat [na listopad] a bylo by to fajn, ale uvědomili jsme si, že za několik týdnů navíc jsme schopni vytvořit super skvělou hru.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama