la-noire-vyuziva-technologii-motionscan
Novinka LA Noire využívá technologii MotionScan

LA Noire využívá technologii MotionScan

Marek Švrkala

Marek Švrkala

16. 12. 2010 18:36 8
Reklama

Společnost Rockstar Games se dnes pochlubila videem, které ukazuje, jaký důraz vývojáři z australského studia Team Bondi kladou na obličejové animace chystané detektivní akce L.A. Noire. Pro jejich vytvoření tvůrci ve hrách premiérově používají novou technologii MotionScan, kdy herce z různých pohledů zabírá 32 HD kamer frekvencí 30 snímků za vteřinu. Výsledek je podle videa asi tím nejlepším, co jsme dosud ve videohrách viděli. U postav jsou zřetelné jakékoli drobné grimasy, pohyb očí i mimika jednotlivých svalů. Vše bude využito i v hratelnosti, každý správný detektiv totiž musí podle chování vyslýchaného poznat, zda osoba lže, nebo mluví pravdu.

Vedle MotionScanu pro animace obličeje tvůrci použili také dnes již klasickou technologii Motion Capture, která je vhodná pro rozpohybování celého těla. L.A. Noire je tak v tomto ohledu monumentálním projektem (na natáčení se podílelo více než čtyři sta postav) kombinujícím různé moderní postupy. Doufejme, že vedle skvělého zpracování nás nezklame ani samotná herní stránka. L.A. Noire vyjde na jaře příštího roku na Xbox 360 a PlayStation 3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama