Která hra měla letos nejlepší scénář?
Stejně jako každý rok, i letos se udělovaly ceny asociace WGA. A v rámci slavnostního ceremoniálu získala ocenění i hra s nejlepším scénářem. Tou se stalo pokračování/nepokračování série Assassin's Creed s podtitulem Brotherhood. Namítáte, že byste věděli o hře s lepším scénářem, která vyšla v roce 2010? No vzhledem k tomu, že na výběr bylo vedle ACB ještě Fallout: New Vegas, God of War III, Prince of Persia: The Forgotten Sands, Singularity a Star Wars: The Force Unleashed II, tak si asi není na co stěžovat. Nicméně proč nebyly nominovány hry jako Mass Effect 2, Red Dead Redemption a další?
Jednoduše proto, že, jak se píše na Games Industry.biz (pro čtení nutná bezplatná registrace), jejich vývojáři zkrátka svá dítka z jedniček a nul nenominovaly. Jádro pudla tedy v tomto případě neleží ani v mnohokrát skloňovaném povinném členství v asociaci WGA, ale jen a pouze na lenosti, či nechuti nominovat sebe sama. Akademici v tomto případě zkrátka měli možnost hlasovat jen pro uvedené tituly a z nich zřejmě vybrali ten nejlepší, ačkoliv leckdo by mohl namítat, že scénář Fallout: New Vegas byl o parník lepší. Takový už je ale osud anket - vyhrát může vždy jen jeden.