Insomniac nechce dělat hry pro NGP
To, že studio Insomniac nikdy samo nevytvořilo jakoukoliv hru pro přenosné konzole se nebude měnit ani s příchodem Next Generation Portable. Vývojáři, proslavení zejména sériemi Spyro the Dragon, Ratchet & Clank a Resistance o vývoj pro "malé" konzole zkrátka nemají zájem. Prioritní jsou pro ně platformy PlayStation 3 a Xbox 360. Ačkoliv v současné době mají plné ruce práce s třetím díle Resistance a hrou Ratchet & Clank: All 4 One, tak loni v květnu podepsali deal u EA Partners na zbrusu novou sérii pro obě dvě hlavní konzole.
James Stevenson z Insomniacu nicméně prozradil, že pokud by byli požádáni o spolupráci na nějakém projektu, tak rádi poskytnou asistenci. Sami by si však na handheldový titul nikdy netroufli. Už před nějakým časem se navíc Brian Hastings, hlavní kreativec Insomniacu, vyjádřil v tom smyslu, že vytvářet v dnešním tržním prostředí hru pro handheldy není z jejich pohledu příliš profitabilní byznys a smysl má pouze soustředit se na velké konzole. Takže asi smůla.