valka-slov-mezi-ea-a-activision-neuticha
Novinka Válka slov mezi EA a Activision neutichá

Válka slov mezi EA a Activision neutichá

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

22. 8. 2011 12:59 12
Reklama

Letos o Vánocích zažijí hráči vyhrocený konkurenční souboj. Společnosti EA a Activision chystají uvést pokračování veleúspěšných sérií Battlefield, resp. Call of Duty s tím, že zápolení o délku přirození začalo už nyní. Obě strany si jdou po krku, což se v rámci konkurenčních štuclů a políčků dá jistě očekávat. V Activisionu si ale myslí, že šéf EA, John Riccitiello, překročil určitou hranici vyjádřením, že si přeje vidět Call of Duty shořet do základů.

„Tento způsob vyjadřování je pro naše odvětví zlý,“ tvrdí Eric Hirshberg z Activisionu a dodává, že by si přál ukončení těchto slovních přestřelek. Na to konto mu ale opět přes média odpověděl Jeff Brown, viceprezident pro komunikaci v EA a nezačal lichotivými slovy: „Vítej v první lize, Ericu,“ opírá se Brown do svého kolegy z Activisionu a naráží na fakt, že Hirshberg svoji práci zastává teprve od července tohoto roku. „Vím, že jsi v tomhle byznyse nový, ale někdo ti měl říct, že jde o velmi konkurenční prostředí,“ pokračuje Brown a dodává, že má být Hirshberg proč nervózní.

Poukazuje na to, že loni sice držel Activision 90procentní podíl, co se stříleček týče, letos prý ale příchod Battlefieldu 3 ukousne z koláče velké sousto a Activisionu zůstane nějakých 60 až 70 procent. Postupem času by se pak mělo číslo snižovat a podle Browna bude Activision ze hry za nějaké dva až tři roky.

Těžko však soudit, nakolik jsou odvážná slova založená na pravdě, nebo lépe řečeno na pravděpodobnosti. Call of Duty: Black Ops prodalo 25 milionů kopií, což je o tři miliony více, než Modern Warfare 2 a zatím se nikomu nezdá, že by něčeho podobného měly hry Battlefield, Medal of Honor, případně další dosáhnout. Jedno je ale jisté, zima se blíží!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama