Naughty Dog myslí na své vývojáře
Znáte to, v pracovním procesu se spousta věcí ohraje a ty, které jste dříve považovaly za krásné, se brzy změní v šeď. Velké procento herních společností se tak své zaměstnance snaží povzbuzovat například různými aktivitami, kterým typicky vévodí volné pátky u Googlu. I Naughty Dog, vývojáři série Uncharted začali vcelku nedávno praktikovat podobné akce a vedení studia si nemůže tento proces vynachválit.
„Připomíná mi to slavné Pátky u Googlu, kde si mohou jeho zaměstnanci jeden den v týdnu dělat, co se jim zlíbí. Vývojáři na to jdou důmyslně, jelikož spousta těch nejlepších věciček z Uncharted vznikla právě v tomto období, nebo dále usnadnila další vývoj,“ řekl Christophe Balestra, prezident studia, který zároveň přiznal, že vývoj hry byl nesmírně těžký. Již nyní, po vydání hry, se přechází do fáze stmelování kolektivu, kdy si mohou členové studia užívat volna s rodinami a dalšími aktivitami.
A že tím cyklus končí? Naopak, jak spousta pracovníků přiznala, vedení má již své tajné plány ohledně dalších her. Jak vidno, být zaměstnancem společnosti jako je právě Naughty Dog je nesmírně prestižní, náročná, ale přesto po všech směrech odměňující záležitost. Podobnou filozofii razí například i Valve a spousta jiných formátů z herní branže.