Sledujte souboje v Kingdoms of Amalur
Přestože herní průmysl v poslední době těží hlavně z pokračování zavedených značek, v příštím roce se objeví také několik nových tříáčkových titulů. Jedním z nejnadějnějších projektů je akční RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning, které do svého portfolia zařadila společnost Electronic Arts. Ta se momentálně snaží udělat maximum pro jeho propagaci, a tak ve spolupráci se studiem Big Huge Games pravidelně vydává vývojářské deníky.
V tom nejnovějším tvůrci popisují souboje, které budou jednou z hlavních složek hry. Autoři na střet zbraní a magie kladou velký důraz. Devizou soubojů má být především variabilita – hráč tak bude moci bojovat tak, jak bude chtít, a to díky propracovanému combo systému a množství zbraní. Použití širokého zbrojního arzenálu ještě vynikne díky zajímavým grafickým efektům a realistickým animacím.
V přiloženém videu pak uvidíte, jak animátoři zkouší jednotlivé pohyby a nacvičují je, aby byly co nejreálnější. Více se dozvíme 10. února, kdy Kingdoms of Amalur: Reckoning vyjde pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.