proc-trval-vyvoj-l-a-noire-tak-dlouho
Novinka Proč trval vývoj L.A. Noire tak dlouho?

Proč trval vývoj L.A. Noire tak dlouho?

Marek Švrkala

Marek Švrkala

4. 1. 2012 13:44
Reklama

Detektivka L.A. Noire byla v australském studiu Team Bondi ve vývoji přes sedm let a ani její enormní úspěch nestačil na to, aby vyrovnal dluhy, které vývojáři natropili. Team Bondi tak letos na podzim definitivně skončil. Studio poslal do kolen monstrózní rozsah projektu.

„Je to možná až příliš velká hra. Mapa je ohromná, což je pravděpodobně moje chyba,“ přiznal Brendan McNamara, zakladatel týmu, v rozhovoru, který vyšel v aktuálním Oficiálním PlayStation Magazínu Velké Británie. „Byli jsme nové studio, a tak jsme museli vybudovat nové postupy – úplně nové nástroje, technologie. Všechno od silniční sítě, kolejí tramvají až po automatické spojení kabelů s budovami.“

Vývojáři vše potřebovali pro to, aby vytvořili živou kopii Los Angeles ze 40. let minulého století. Tým 16 lidí pak zkoumal příslušné budovy, sbíral fotografie a četl staré noviny, aby pochopil, jak město v této době fungovalo. „Technologie včetně MotionScanu byly velmi rozsáhlé. Zhruba rok a půl, nebo možná ještě déle, probíhal pouze výzkum. Četba novin, zkoumání budov přímo v L.A., focení, kompletování všech zdrojů dohromady. Bylo nás pouze kolem 16 a všechen ten materiál jsme potřebovali, abychom mohli začít,“ uvedl McNamara, jenž po krachu svého studia ihned odstartoval další projekt.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama