Prodeje Call of Duty značí změny trhu
Značka Call of Duty se po stránce výdělků a peněz utržených z prodejů čehokoliv, co se jí nějakým způsobem týká, řadí mezi nejvýdělečnější značky herní historie. Ačkoliv byly počáteční prodeje listopadového titulu Modern Warfare 3 mnohem silnější než v případě předchozího Black Ops, březnová čísla jsou naopak mnohem menší, z čehož analytici vyvozují několik závěrů.
Ačkoliv nejsou dostupná přesná čísla, analytici ve společnosti Macquaire Equities tvrdí, že prodeje klesly zhruba o 4,2 procenta. Dle šarlatánů jsou tyto hodnoty důkazem výrazných změn herního trhu, jelikož se stále více a více lidí orientuje na využívání konzolí jakožto multimediálních přehrávačů. Mnohem méně hráčů si pak údajně pořizuje hry ihned po vydání.
Do taškařice se pak vložil i svérázný Michael Pachter, který pro změnu tvrdí, že březnové prodeje Call of Duty jsou důkazem toho, že se hráči začínají orientovat i na nově vycházející tituly, spíše než na "zaběhnutou klasiku". Pravdou však zůstává, že Activision, byť jsou jeho příjmy z prodejů krabicových titulů enormní, v posledním roce nejvíce těžil z výhod digitální distribuce, jelikož 34 % všech příjmů pocházelo právě odsud.
Pokud čekáte na skandální odhalení, velice brzo by se mohlo stát, že v novinkové sekci naleznete zprávu o oznámení Call of Duty: Black Ops 2.