Dead Space musí oslovit více zákazníků
Jestli jste uvěřili proklamacím studia Visceral o tom, že Dead Space 3 zůstane i s kooperativním režimem stejným napínákem jako dřív, přečtěte si znova naše preview a pak i tuto novinku. Zřejmě to opravdu tak nebude. Electronic Arts totiž nyní přiznávají, že hra musí prodat více kopií a přilákat ke hře více hráčů, tedy i ty, kteří bojí neradi. Kooperace je tedy právě tím prvkem, který má původní horor zjemnit a prodat ho i lidem, kteří o první dva díly nezavadili, protože by se v nich příliš báli.
Šéfka marketingu EA Laura Miele říká, že první duo Dead Space byly opravdu příliš hororové hry, což má třetí díl změnit. Podle Laury se každý hráč raději a lépe pobaví, když má vedle sebe nějakého parťáka. Kooperativní režim tedy v nové hře není ani tak zajímavým doplňkem, jako spíš důsledkem úplně nové koncepce série.
"Dělali jsme si po prvních dvou dílech průzkum mezi hráči a jsme na tyto hry opravdu hrdí. Jenže také musíme hledat možnosti, jak k sérii přivést úplně nové zákazníky," vysvětluje Laura Miele.
Že Dead Space musí hledat nové a širší publikum, už dříve naznačoval i vysoce postavený manažer EA Frank Gibeau. Dead Space 3 vychází příští rok v únoru.