"Nezálohujte zdrojáky do krabice od bot"
Když Konami vydalo na PS3 a Xboxu 360 odfláknutý HD remaster dvou hororovek v podobě Silent Hill 2 a Silent Hill 3, kauzu odůvodnilo tím, že vývojový tým zkrátka ztratil původní materiály několik let starých her. Zamrzání, chybějící textury a zrádná snímkovací frekvence - vítejte ve svět Silent Hill HD Collection!
Něco podobného se málem podařilo i týmu Guerilla Games, který připravuje pro PlayStation 3 exkluzivní HD předělávku střílečky Killzone, jež vyjde současně digitální cestou, ale také jako součást kompilace Killzone Trilogy.
Programátor Frank Compagner serveru Gamasutra situaci objasnil bez nutnosti dalších komentářů. "Materiály jsme si tehdy zálohovali na pásky... A ty pásky jsme si schovali mimo pracoviště, um, čímž myslím krabici od bot ve sklepě jednoho z našich členů IT oddělení, navíc bez jakýchkoliv popisků."
Což znamená, že krabici mohla žena vyhodit s tím, "že jsou v ní jen nějaký starý krámy, který už stejně nefungujou." Frank si nasypal popel na hlavu a přiznal, že to bylo v době, kdy se studio teprve rozjíždělo, čímž je způsobena ona neopatrnost. Budiž tyto příběhy z podsvětí varovným prstíkem všem, kteří nezálohují data vůbec.