Dan Houser o kvalitách GTA V
Proč bude Grand Theft Auto V po technické stránce mnohem lepší než rozpačitý čtvrtý díl? To vám řekne Dan Houser, víceprezident molochu jménem Rockstar a scenárista hry. "GTA 4 byl náš první pokus s novým hardwarem a HD grafikou, což znamená, že první část vývoje byl značně obtížná. Teď už víme, čeho je dnešní hardware schopný, tudíž je pro nás práce s hrou nejenom jednodušší, ale také mnohem zábavnější."
Jeho slova samozřejmě dávají absolutní smysl. Grand Theft Auto V podobně jako San Andreas vychází takřka na konci životního cyklu dnešních konzolí. Tedy přesně v době, kdy už mají tvůrci programování a optimalizaci v malíku.
"GTA: San Andreas také vyrašil na vrcholu životního cyklu PlayStation 2, díky čemuž jsme vytvořili velice dobrou hru. Všechny naše nejlepší hry pro konzole vyšly na konci jejich života, že? Načasování tedy perfektně sedí."
Není důvod nevěřit. Dnes se nám navíc dostane do ruky další důkazní materiál v podobě druhého traileru, který by nám měl více říct o příběhu hry, jejích postavách a dalších zajímavostech. Můžete začít tipovat - jak rychle servery Rockstaru popadají, když se na ně vrhnou natěšení fanoušci?