pokracovani-zabiji-kreativitu-tvrdi-cage
Novinka Pokračování zabíjí kreativitu, tvrdí Cage

Pokračování zabíjí kreativitu, tvrdí Cage

Marek Švrkala

Marek Švrkala

11. 1. 2013 08:35
Reklama

Podle šéfa francouzského studia Quantic Dream, které stojí za inovativními adventurami Heavy Rain a Beyond: Two Souls, mohou za nedostatek originálních prvků ve hrách každoroční pokračování, jež svými penězmi podporují zákazníci. „Hodně lidí chce to samé a pokud jim to nabídnete, rádi to koupí,“ uvedl Cage a pak svou myšlenku rozvinul.

„Výsledek je velmi jednoduchý. Hráči investují peníze ve vydavatele, kteří nemají žádný zájem na inovacích. Tím tak povzbuzují vydavatele, aby dělaly stále to samé každé Vánoce a všichni jsou spokojení,“ doplnil charismatický vývojář. „Pakliže vás zajímají inovace a věříte, že hry by mohly být něco více než střílečky, pak si uvědomíte, že pokračování zabíjí kreativitu a inovace.“

Právě to je jedním z důvodů, proč studio Quantic Dream namísto pokračování adventury Heavy Rain tvoří novou značku Beyond: Two Souls, která využije také odlišný engine. „Nedáváme hráčům to, co očekávají. Nabídneme jim, co budou chtít, aniž by věděli, že to vlastně chtějí,“ řekl Cage pro britský Official PlayStation Magazine. Jak se vám jeho přístup líbí?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama