naughty-dog-o-next-genu-a-jejich-enginu
Novinka Naughty Dog o next-genu a jejich enginu

Naughty Dog o next-genu a jejich enginu

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

31. 5. 2013 18:20
Reklama

Je zajímavé sledovat herní technologie a enginy celkově z pohledu na časovou osu vývoje technologií hardwaru, na nichž běží. Mnozí škrtají a píší nové, případně licencují cizí jako například Unreal Engine, jiní jen jednoduše updatují a lepí co je třeba, jako třeba v případě závodního EGO enginu od Codemasters nebo v případě takzvaně nového enginu pro Call of Duty: Ghosts.

Poslední jmenovaný našeptává, co tuší mnozí zasvěcení - zas až takový technologický skok nás s Xbox One a Playstation 4 nečeká, rozhodně ne v počátku prodejního cyklu těchto konzolí.

"se startem nové konzole se v žádném případě nevyplácí vyvíjet nové technologie od začátku"

Vypovídat o tom může i fakt, že studio Naughty Dog, tvůrci pecek s hlavičkou Uncharted a pyšní vývojáři nadcházejícího hitu The Last of Us prohlásilo, že engine současný hodlají použít i na čtvrtý Playstation. Je sice bez debat, že to jsou právě jejich tituly, které tak často umí udávat technologické tempo, ale přeci jen vidíme, na čem my hráči stojíme.

V rozhovoru pro Digital Spy vypovídal game director Bruce Straley o tom, že se startem nové konzole se v žádném případě nevyplácí vyvíjet nové technologie od začátku. A nevyplatilo se to prý ani v případě třetího Playstationu, byť tehdy to nedodrželi. Mottem nyní je - neměnit co funguje a přidávat či upravovat jen to, co je aktuálně třeba. A my jsme více než napnutí, co vše uvidíme v pohybu na nadcházející E3, na kterou vás všechny srdečně zveme!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama