Koukněte na natáčení akce Watch Dogs
Tříáčkový titul, jakým je očekávaná akce Watch Dogs, se neobejde bez natáčení animací pomocí technologie Motion Capture. Ve hře totiž budete nejen hackovat různá zařízení, ale i běhat a bojovat, což vyžaduje realistické ztvárnění animací hlavního hrdiny. „Naštěstí jsme angažovali Sebastiana Merlowa. Pro mocap je možná až příliš perfektní. Je mimořádně fyzicky zdatný a někdy se pohybuje ještě lépe, než by mohl hlavní protagonista hry. Natočené pohyby jsme tak museli trochu zpomalit, což je nezvyklé,“ říká ve vývojářském deníčku Colin Graham, který má v montrealské pobočce Ubisoftu na starosti právě animace.
Hlavní hrdina Aiden Pearce bude často utíkat a skákat přes různé překážky, dojde také na pouliční boj. Mimořádnou pozornost animátoři kladou také na standardní chůzi s rukama v kapsách. „To je pro nás velká věc. Ještě jsem neviděl nikoho, kdo by to ve videohrách dělal. Udělat realistické animace rukou v kapsách a oblečení je velice komplikované,“ přiznal Colin Graham a ukázal výsledky své práce. Pokud vás zajímají i herní aspekty Watch Dogs, určitě nepřehlédněte naše preview.