Dark Souls 2 budou otevřenější
Na Dark Souls 2 se těší jistě řada z vás. Obzvláště ti, kterým se zastesklo po kamenných dobách herního průmyslu, kdy se hry nedohrávaly samy za sebe a člověk musel vyvinout nějakou tu snahu, pokud chtěl vidět závěrečné titulky jinak, než jen přes položku v menu.
Svět Dark Souls 2 bude větší a otevřenější než ten předchozí, alespoň tak to slibuje Yui Tanimura, ředitel vývoje tohoto hardcore titulu. Vedle toho také slibuje, že svět by měl poskytovat mnohem více možností pro hráče - plnit své herní povinnosti bychom tak měli v pořadí takovém, jaké vyhovuje nám samotným.
Nikdo vám tak nebude zabraňovat začínat rovnou od půlky hry - stačí mít jen řádnou dávku nervů, odvahu a dostatek nerozbitných periferií při ruce. Herní zážitek by tak měl být mnohem více unikátní dle stylu a vlastní chuti hráče.
Dark Souls 2 přijdou v březnu příštího roku, a to na PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Další zatím známe podrobnosti si můžete přečíst v našem detailním preview.