Ubisoft přibližuje multiplayer The Divison
Ubisoft se vyjadřuje k multiplayeru očekávaného titulu The Division. Základní momentálně představenou premisou je trest hráče v případě smrti. Zde se nemá jednat o klasický respawn a čerstvý pokus, ale řeč je o trestu v tom pravém slova smyslu a jež je v tomto případě přirovnáván k vynikajícím Dark Souls.
Vývojáři chtějí udržet napětí viděné v singleplayer části hry, a toho chtějí docílit tak, že i sebemenší hráčova bota bude po zásluze potrestána a vedle smrti povede také ke ztrátě tvrdě vydřené výbavy. Ta by však nejspíš mohla být získána zpět, ovšem jak toho lze docílit, to je zatím ve hvězdách.
Alespoň tak to tvrdí Ryan Bernard v rozhovoru pro britský OXM. Jak to ale všechno bude vypadat v praxi, na to si počkáme minimálně do příštího roku, kdy hra vyjde na Xbox One, PlayStation 4 a pravděpodobně i na PC.