Podívejte se na destrukci Next Car Game

14. září 2013 21:12 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (13)

Reálnou destrukci vozidel ještě neumí zpracovat žádní herní vývojáři. A bez mrknutí oka si to myslíme také o lidech z Bugbear, kteří tvoří další závodní hru, alias duchovního nástupce FlatOut. Jejich projekt nese označení Next Car Game a právě z něj pochází video pod novinkou. Je v něm demonstrován destrukční model, u kterého vývojáři údajně zažívají hodně legrace a stále na něm ještě pracují...

Měli by, protože "laboratorní" výsledek nám nepřijde ani realistický, ani příliš zábavný (v závodě to samozřejmě může být trochu jiné). Nevíme, jak vám, ale nám se jednoduše nepozdává fakt, že by s sebou mělo jakékoliv prohnutí plechu přinést výbuch prachu. Také se nám nelíbí stovka různě pokroucených částí vylétávajících odnikud a o nedeformovaných kolech snad ani nemluvě. Jistě, nezapomínáme na work-in-progress stav, ale nemyslím si, že by se měla destrukce ve výsledku nějak razantně změnit.

Jsme každopádně zvědaví i na váš názor, zda není trochu smutné, že vývojáři raději operují s tím, aby bylo všechno pokud možno co největší, a přitom úplně zapomínají na detaily. Opravdu totiž není nic veselého, když nás nutí slintat nad tím, jak z auta vypadávají blíže nespecifikovatelné části, namísto toho, aby už končně závodní hry vypadaly při bouračkách normálně...

Zdroj: tisková zpráva

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
6337747
Schampoon napsal 20. 9. 2013 v 21.13

pokud vás zajímá něco podobného, několik hodin denně teď trávím u hry Drive ...100% doporučuju. bezva editor a engine ...ke koupi na http://www.beamng.com/BeamNG.drive (zdarma demo), to mně přivádí k tomu že vlastně nechápu že tak perfektní "hra" neměla na těchto stránkách recenzi, vlastně ani nemá stránku :-(

Editováno: 20. 09. 2013 v 21.17

Nahlásit nevhodný obsah

8109950
reikoma napsal 16. 9. 2013 v 09.39

Osobně se hodně těším. Flatouty (samozřejmě ty od Bugbearu) beru jako nejlepší destruction závody. To co tady zmiňuje jak Zdeněk, tak i někteří z vás, jsou dle mého názoru blbosti. Pokud bude hra alespoň tak dobrá, jako byl třeba Flatout 2, na kolizní systém a jiné srágory, velice rychle zapomenete. Navíc video je sympatické. Těším se...

Nahlásit nevhodný obsah

20845348
Lahva napsal 15. 9. 2013 v 18.49

Podívejte se jak vypadají například crash testy. Mě tohle přijde OK. Ubral bych na particlech a víc bych mačkal plechy na autě, než úplně odpadnou.

Pro FlatOut hru to bude super a doufám že se dočkám konečně pořádnýho systému poškození ve formulích, really apd..

Jinak ten lis apd (y)

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 15. 9. 2013 v 13.18

me tady pripada, ze vetsina chytraku vubec nehrala flatout... toto vypada naprosto famozne a uplne to odpovida jedine veci, co si pamatuju ze VSECH flatoutu - DESTRUKCE :P

Nahlásit nevhodný obsah

3812987
Luk83 napsal 15. 9. 2013 v 13.03

Me se teda destrukce dost libi a to ze nelita presne to, co litat je u hry typu Flatout v poradku. Jak autor pise, je to akrkada a ta nebdue resit, co ma kde litat, ale hlavne ze to dobre a to vypada dost dobre...

Nahlásit nevhodný obsah

20853727
Arc napsal 15. 9. 2013 v 06.14

Tady musím souhlasit s redaktorem, na tohle se nedá ani koukat. Vím že to má byt arkádovka, ale třeba GRID je taky arkádovka a přitom je tam model poškození na pohled hezčí a realističtější. Snažil sem se u toho videa koukat odkud se vzala ta tuna nic nevážícího kovu(?), která odlétá z auta prakticky pořád při jakémkoliv nárazu. Tohle není ani realistické a ani pěkné (nemluvě o drolícím se betonu(?) na prach)

Nahlásit nevhodný obsah

20862116
iqhbnsvv napsal 15. 9. 2013 v 00.57

Star_rader: Děkuji za Vaši reakci.
A jak říkám, Vaše argumenty nejsou mimo, jen mě zaskočila negativita článku.

Upřímě já jsem videem ohromen. Je vidět, že samotná kostra auta jde opravdu zdeformovat a auto sešrotovat. Zkrátka soft-body fyzika. Není to reálné a ani být nemůže, ale jak jsem již psal - tohle je pro mě dokonalý kompromis.
Co se týče výbuchů prachu, tak by to zasloužilo ztlumení. I když při každé bouračce se uvolní spousty prachu, co se nastřádal za ty roky provozu auta.
A částice co vypadávájí odnikud? Souhlas. Ale věřím že ve hře to bude vypadat efektně a já si to dokážu vysvětlit i třeba rozrhaným čalouněním seadaček.

Omlouvám se za vulgarity, jen jsem se domáhal reakce.
Ach staré dobré Rally Trophy, co jsem se ho nahrál po tom co ho dali jako plnou hru ke (konkurenčnímu) Score.

EDIT: Moje interpunkce je opravdu tragická.

Editováno: 15. 09. 2013 v 01.03

Nahlásit nevhodný obsah

1236185
Zdeněk Princ napsal 15. 9. 2013 v 00.44

iqhbnsvv (sharklasers.com): Ale to já se vůbec nezlobím, jsem rád, že máte opačný názor, aspoň vzniká prostor k diskuzi. Já si prostě myslím, že klišé v podobě výbuchu prachu a objevování se částí, které vypadávají odnikud, nevypadá dobře. I proto jsem ale poukazoval na to, že tohle jsou "laboratorní" záběry a fakt je ten, že ve vysoké rychlosti si toho člověk tolik všímat nebude.

A ne, zaujatý nejsem, FlatOut (ten od BugBearu) a třeba stařičké Rally Trophy mám moc rád. Jen zkrátka komentuji to, co vidím a nemám zrovna chuť v době nástupu další generace hraní (ano, dotýká se to i PC, byť nepřímo) být shovívavý ke všemu, co se na herní scéně objeví...

Nahlásit nevhodný obsah

20862116
iqhbnsvv napsal 15. 9. 2013 v 00.14

Koukám, že jsem v menšině. Mě osobně se tento model líbí. Jak bylo potvrzeno od BugBearu, jedná se o soft-body fyziku. Je to dle mého názoru krásný kompromis mezi simulací a arkádou.

Nicméně můj komentář směřoval k samotnému autorovi, ne k videu.

Editováno: 15. 09. 2013 v 00.22

Nahlásit nevhodný obsah

20859346
ChrisDePlaystation napsal 15. 9. 2013 v 00.07

V tej hre krásne odpadávajú akcidenty, ale samotné jádra, konštrukcie áut sú skoro nemenné. :(

Nahlásit nevhodný obsah

20862106
DRiMR napsal 14. 9. 2013 v 23.49

Souhlasím se Zdeňkem Princem, když někdo v dnešní poměrně vyspělé době vyvíjí počítačovou hru založenou na destrukci, tak i když je ta hra primárně arkáda, mohla by respektovat alespoň základní fyzikální zákony. Taková dle hra nepřináší žadnou evoluci, ale chlubí se destrukcním modelem, ktery by byl OK, ale tak pred deseti lety. V dnesni dobe mi to akorat zkazi zazitek ze hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20862116
iqhbnsvv napsal 14. 9. 2013 v 23.02

P.S. Omlouvám se za gramatiku.

Nahlásit nevhodný obsah

20862116
iqhbnsvv napsal 14. 9. 2013 v 23.01

Kvůli tomuhle článku jsem se dokonce zaregistroval (i když jen přes Guerrilla Mail). Vážený pane Princi jděte se svým negativismem do p.r.d.e.l.e..
Neříkám že zmiňované názory jsou mimo mísu, ale jediné co jsem si ze článku odnesl je jen "nelíbí, nelíbí, nelíbí". Neříkám že musí být každý "blown away" tímhle videem, ale trocha objektivismu by neuškodila. Za tímto destrukčním systémem je vidět hromada práce a je smutné, že to jako herní redaktor nevidíte.
Jestliže jste proti BugBearu zaujatý asi měli tuto úlohu dát někomu jinému.
Nezapomeňte, že jde o arkádovou hru a ne o BeamNG / ROR.
Nezlobte se, ale tohle je zase můj názor.

Nahlásit nevhodný obsah