Vývoj X360/PS3 Black Flag byl peklo
Až nečekaně otevřeně rozmlouval s fanoušky hry Assassin's Creed game director Ashraf Ismail, když si na Redditu postěžoval, že vývoj Black Flag pro X360 a PS3 připomínal noční můru.
Narážel tím na fakt, že nové konzole se mnohem více podobají svojí architekturou počítačům a vyvíjet na ně hry, případně je optimalizovat, dá mnohem méně práce, než se snažit dosáhnout co nejlepšího výsledku na starých systémech.
Naznačil také, že budoucnost by mohla být jedndušší pro všechny vývojáře, kterým jsou Sony a Microsoft hodně nápomocní a práci v mnoha směrech značně urychlují. Jediným problémem prý zůstává jen snaha porozumět tomu, jak budou obě konzole doopravdy fungovat, které periferie stoprocentně využijí apod. Jde ale o problém jakéhokoliv nového hardwaru, který se chystá zůstat na trhu nějaký ten pátek, proto není důvod příliš se vzrušovat. Jak sám Ismail ostatně uzavírá, vývoj pro next-gen konzole byl pohodový a s velkým příslibem do dalších let.