Bez Kickstarteru Amplitude nevznikne
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Bez Kickstarteru Amplitude nevznikne

Bez Kickstarteru Amplitude nevznikne

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

16. 5. 2014 07:56
Reklama

Možná jste zaregistrovali, že se herně-hudební gigant Harmonix rozhodl vyjít s kůží na trh a navrhl hráčům reedici jedné ze svých starších her, elektronickým soundtrackem poháněnou Amplitude, na nové konzole pomocí kampaně na Kickstarteru. Proč se firma, která stojí za úspěšnými projekty jako Dance Central, Guitar Hero nebo Rock Band, vydala na crowdfundingovou platformu, vysvětluje Harmonix vlastně docela jednoduše.

Harmonix je nezávislé studio, které si vlastní projekty musí zafinancovat samo nebo musí pracovat na kontraktech, které dostanou od jiných společností. Tak například vzniká Disney Fantasia: Music Evolved, ale u vlastních nápadů existuje riziko, že je vydavatelé odmítnou zafinancovat z různých důvodů, třeba že jim nesedí do portfolia nebo, že je projekt zkrátka příliš riskantní.

Což je právě případ Amplitude, který mnoho hráčů na PS2 milovalo a přálo si jeho návrat do nové generace konzolí. Ale projekt zřejmě vydavatele nenadchnul. „Hledali jsme jiné způsoby, jak hru vydat, předtím než jsme přisli na Kickstarter. Nemáme v rukávu schované finanční prostředky nebo třetí stranu, která by pomohla s náklady - buď hru zde zasponzorujeme, nebo se vrátí do šuplíku."

Požadovaných $775,000 navíc není ani polovina realné ceny vývoje hry. „I s více než $800,000 z Kickstarteru by Harmonix riskoval na projektu více peněz než by nejspíše měl - je to proto, že tuto hru také opravdu chceme vyrobit."

Kampani na Kickstarteru zbývá do konce týden a k dnešnímu ránu se vybralo 271,182 dolarů, tedy ani ne polovina. Kampaň také trvá poměrně krátce - na dosažení vysoké částky si Harmonix stanovil pouze 18 dnů.

Jestli máte na skvělou hudební hru z PS2 krásné vzpomínky, a upřímně, kdo by neměl, zvažte, zda projektu v posledních dnech nepříspějete. Už za 20 dolarů Harmonix slibuje cross-buy kódy na novou hru pro PS3 a PS4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama