Sony prý lhalo o grafice Killzone
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sony prý lhalo o grafice Killzone

Sony prý lhalo o grafice Killzone

Ondřej Švára

Ondřej Švára

7. 8. 2014 05:59 6
Reklama

Sony má "menší" problém s nespokojeným hráčem, který svojí zlost vůči PS4 akci Killzone: Shadow Fall hodlá dovést až před soud. Firmu žaluje o pět milionů dolarů za to, že slibovala multiplayer hry běžící v nativním rozlišení 1080p, ale jak se ukázalo, není to tak úplně pravda. 

Jistý Douglas Ladore z Kalifornie obviňuje Sony z lživé, nebo přinejmenším zavádějící reklamní kampaně. Firma totiž původně inzerovala nové Killzone jako hru běžící v rozlišení 1080p při šedesáti snímcích za vteřinu a to v obou herních módech, tedy jak v singleplayeru, tak v online hře. Později ale vyšlo najevo, že tvorba kvalitní grafiky v náročném multiplayeru vzniká trikem, kdy se vysokého rozlišení dosahuje určitým typem "převzorkování" scény z nižších hodnot. 

Sony tuto technologii nazvalo "temporal reprojection", ale mnohem důležitější než jméno je samotný fakt, že někteří uživatelé jako třeba právě stěžovatel Ladore vnímá celou věc jako podfuk. Z jeho úhlu pohledu je výsledná grafika multiplayeru Killzone cosi, co vzniklo pouhou technologickou rekonstrukcí a inzerované hodnotě se pouze podobá. 

Jakkoliv se právníci Sony ke kauze postaví, budou muset řešit zásadní bod sporu, totiž že "temporal reprojection" není "native 1080p". Sony zatím na kauzu oficiálně nereagovalo, čeká se na tiskové prohlášení.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama